12/14/2009

Åka skidor i Paz de la casa i Andorra.

Igår åkte jag & min pappa skidor medans min barnvakt Alli åkte pulka med brorsan och min mamma shöpte nya skidor, stavar, piexor och skid brillor. Först åkte jag och min pappa en röd backe. Det var läskigt. Sen åkte vi i en grön backe ett par gånger. Sen kom mamma till oss efter hon åkte den röda backen. Då åt vi lunch och jag åt hambörgare med bara ketchup, Fanta, Oboy och ponfrit. Sen åkte min pappa en svart backe som jag åkte 2 år sen tror jag. Sen gick jag och väntadde på min barnvakt.

2 kommentarer:

Farmor sa...

Åh, vilken härlig helg ni fick, nu när vi inte kunde komma.
Kram
Farmor

kicki sa...

Hej Max!
Vad mysigt det låter som ni haft. Julpysslat och åkt skidor.
Tack för det fina julkortet!
Vad du är duktig att skriva!
Vi ses snart när ni kommer till Hudik.
Kram moster Kicki